Intrebari Frecvente
Pentru comfortul dumneavoastra comenzile Dolo.ro se pot face simplu si eficient in mai multe moduri : online, telefonic, prin formularul de contact. Daca aveti intrebari sau nelamuri va raspundem prin email sau telefon. De asemenea daca sunteti indecis sau nu stiti ce sa cumparati noi va putem consilia. Contactati-ne !
Comanda online
PASUL 1 - Gasiti produsele dorite pe site-ul notru fie folosind meniul de categorii de mai sus fie cautand un cuvant cheie in casuta de cautare.
PASUL 2 - Daca produsul este in stoc il puteti adauga in cos apasand pe butonul « Adauga in cos »
PASUL 3 - O fereastra se deschide si aveti posibilitatea sa finalizati comanda sau sa continuati cumparaturile
PASUL 4 - Daca doriti sa finalizati comanda :
- Completati formularul cu datele dvs. si adresa de livrare si trimiteti comanda.
- Ne puteti de asemenea lasa un comentariu sau o precizare relativ la livrare, culoare, date de facturare etc…
- Daca aveti un cupon de reducere il puteti utiliza aici introducand codul de reducere
- Pentru a se plasa comanda este obligatorie acceptarea termenilor si conditiilor site-ului nostru prin bifarea casutei din dreptul
PASUL 5 - Daca doriti sa continuati cumparaturile aveti in orice moment posibilitatea sa vizualizati si sa reveniti la cosul de cumparaturi pentru a finaliza comanda.
Dupa trimiterea comenzii, un consultant in vazari va confirma telefonic cu dvs. aceasta comanda. Comenzile neconfirmate telefonic nu sunt expediate !
Comanda telefonica
PASUL 1 - Gasiti produsele dorite pe site-ul notru fie folosind meniul de categorii de mai sus fie cautand un cuvant cheie in casuta de cautare.
PASUL 2 - Contactati-ne la numerele de telefon afisate pe site: 0799 13 00 13
PASUL 3 - Un consultat va prelua comanda dvs. impreuna cu datele de livrare si facturare.
Comanada prin forumarul de contact
PASUL 1 - Gasiti produsele dorite pe site-ul notru fie folosind meniul de categorii de mai sus fie cautand un cuvant cheie in casuta de cautare.
PASUL 2 - O fereastra se deschide si aveti posibilitatea sa finalizati comanda sau sa continuati cumparaturile
PASUL 4 - Trimiteti-ne prin forumuarul de contact urmatoarele:
- Link-ul spre produsul/ele cara va intereseaza.
- Prenume si nume
- Adresa si oras de livrare
- Telfonul dvs.
- Alte precizari
Dupa trimiterea comenzii, un consultant in vazari va confirma telefonic cu dvs. aceasta comanda. Comenzile neconfirmate telefonic nu sunt expediate !
Începerea Înregistrării:
Caută și apasă butonul "Înregistrare" sau "Cont Nou".
Completarea Informațiilor Personale:
- Introdu Numele și Prenumele în câmpurile corespunzătoare.
- Adaugă adresa de e-mail și numărul de telefon.
Crearea Parolei:
- Alege o parolă sigură și introdu-o în câmpul corespunzător.
- Asigură-te că parola respectă cerințele de securitate.
Opțiuni Suplimentare:
- Bifează căsuța dacă dorești să te abonezi la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și oferte.
- Confirmă că ai citit și acceptat politica de confidențialitate.
Apăsarea Butonului "Continuă":
- După ce ai completat toate informațiile, apasă butonul "Continuă" sau echivalentul său.
Confirmarea Contului:
- Dacă este necesar, verifică adresa de e-mail printr-un link de confirmare trimis în inbox.
Finalizarea Înregistrării:
- Revino pe site și autentifică-te cu noul cont creat.
Retur produse
Produsele comercializate pe Dolo.ro pot fi returnate in termen de 14 de zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produselor.
Clientul are dreptul sa denunte unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara a invoca vreun motiv. Costurile care cad in sarcina clientului sunt cheltuielile care implica returul produsului.
Pentru a renunta la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare cu referire la acest lucru, prin formularul de contact sau sa completati formularul de retur situat in partea de jos a site-ului.
Returul produsului se va face doar dupa comunicarea telefonica a adresei la care se va expedia produsul de catre consultantii nostrii de vanzari.
Produsul returnat NU trebuie sa prezinte urme de utilizare, trebuie sa fie returnat in ambalajul original (intact) cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa fie insotit de actele care-l insoteau in momentul livrarii.
Daca produsul returnat este deteriorat sau prezinta clare semne de utilizare astfel incat nu va putea fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului.
In cazul in care doriti sa returnati produsele primite va rugam sa ne contactati inainte telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de returnare.
Pentru produsele personalizate nu exista posibilitatea de returnare
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la receptionarea returului. Banii se returneaza intr-un cont bancar comunicat de catre dvs.
Returul produselor se poate face doar de pe teritoriul Romaniei.
Legislatia in vigoare se refera exclusiv persoanelor fizice.
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 consultati link-ul:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactati telefonic.